“ ειμαι 37 ετων και απο τα 28 μου ταλαιπωρουμε με καταθλιψη .τα τελευταια 3 χρονια αναζητησα θεραπεια στο προσωπο του κυριου μας,ποτε δεν υπηρξα απιστη αλα μεχρι τοτε οχι κα ιδιατερα πιστη..η ζωη μου αλαξε η καταθλιψη μου μειωθηκε συμαντικα ,γιατι ξερω πως εχω τον θεο προστατη μου ,πως εκεινος δεν θα επιτρεψη η ψυχη μου να πεση στην αβυσσο,και την θλιψη..οποτε παω να πεσω η δυναμη της πιστης μου και η προσευχη μου με κραταει δυνατη και αντιμετωπιζω την καθε κατασταση με δυναμη..ειμαι σιγουρη πως παραμενοντας στον δικο του δρομο δεν εχω να φοβηθω τιποτα..καλη σας μερα ,μονο η πιστη σας θα σας σωση.εμπιστευθητε τον κυριο μας. ”