“ Μπορώ και χαμογελάω.. Πρόσφατα, πέρασα πολύ δύσκολες καταστάσεις. Θλίψη και άγχος. Ομολογώ όμως, ότι μόνο μέσα από τον δρόμο του Θεού, ξεπερνιούνται τα πάντα. Εμπιστοσύνη θέλει. ΟΛΑ γίνονται για κάποιο λόγο.Επιτρέπει ο Θεός να συμβούν για το καλό μας. Να πιστεύουμε στην πρόνοια του.Αυτή είναι η λύση στο άγχος!! ”