“ πολυ καλο θα ηθελα να ηταν ποιο συντομο ωστε να προλαβαινουμε να διαβασουμε και αλλα...οταν εισαι στο νετκαφε ο χρονος σου ειναι πολυτιμος και καθε λεπτο που περναει το πληρωνεις.δινουμε 1.40 την ωρα ”